Pages

Friday, November 23, 2012

Punch around the page punches!

Ett tag har jag suktat efter "punch around the page punches" av Martha Stewart, dom är så otroligt fina och man kan göra massor av roliga saker när det gäller scrapbooking med dom. Men ack, dom kostar ju en liten peng om man säger så. Så jag har faktiskt inte köpt några tidigare! Men nu, nu kom black friday och jag steg upp i ottan för att shoppa loss online! :) Köpte ett par stycken punches och papper! Ska bli jätteroligt att testa dom när jag väl får dom!


man kan köpa dom på www.marthastewart.com

I övrigt så provar jag nu att baka morotskaka för första gången! :) Bild kommer senare! :)

3 comments:

Madeleine i USA said...

Detta fenomen med black friday shopping måste(!!) ju verkligen upplevas..online eller i verkligheten.

Josefine said...

Ååh... snyggt! Vad avundsjuk jag blir nu!

Josefine said...

Fast å andra sidan, det där med scrapbooking lär komma LÅÅÅÅNGT ner på listan nu. Ligger efter med Gibsons album, och nu har jag ett till att göra. Puh... Det måste finnas tid och inspiration. Tid är en bristvara...