Pages

Thursday, November 8, 2012

gabardiner!

Fick mig en riktig överraskning idag! Jobbade kväll och fick ett sms av fästmannen, han hade minsann satt upp gardiner i sovrummet! Say whaaat?! Är det sant? Jag blev så glad så jag brydde mig inte ens om att fråga vad det var för gardiner, för det spelade ingen roll! Min fästman har köpt gardinstång, gardiner, och bannemig monterat upp alltihop innan jag kom hem! Om det så hade varit dom fulaste gardinerna i världen så hade det inte gjort något! Nu var dom inte fula alls, dom är enfärgade och gröna, the way I like it!

Älskar honom lite extra just idag!

3 comments:

Anonymous said...

Jag vill gärna se gardinerna. Kan Du ta ett foto på dem? Kram. Mormor.

my said...

Heja Rich!
Stämmer in med mormodern: bilder?! annars så kommer jag över och våldgästar och tittar sjÄlv.
Vi kan väl höras sen?!

Anonymous said...

Håller med: BILDER! och detta ger ju R några extra fina extrapoäng, visst =) //Mimmi