Pages

Wednesday, March 10, 2010

Praktik på Ortopeden!

Nu har vi äntligen börjat vår praktik! And I love it!!!!! Det är så himla roligt och spännande, min handledare är toppen, all personal är så himla välkomnande och trevliga. Jag har varit på praktik i två dagar och jag har redan varit med om en blodtransfusion och en gastroskopi, båda grejerna är utöver det vanliga för den avdelningen....båda grejerna var ashäftiga att se! Jag stiger gärna upp fem på morgonen imorgon igen och skuttar iväg till ortopeden!

Dessa fem veckorna kommer att bli skitroliga!

Toodledooooo

4 comments:

♥ Pernill@ said...

Åh vad kul !!!

my said...

Oh vad härligt!

Vi får ta en lång snackepaus i eftermiddag så du kan berätta ALLT om dina senaste två dagar. Jag hade så ont i huvudet i går att jag gick och la mig direkt när jag kom hem från malin... :( sorry.

hoppas idag blir lika bra som i går!
massor med pussar och kramar

Josefine said...

Fy! Jag skulle inte frivilligt gå upp klockan fem för att se på sånt! Uärk! Men det är ju tur att det finns någon som vill, så vi får någon personal i sjukvården i framtiden. Tack på förhand, får jag väl säga... =)

Monika said...

Det är så härligt att läsa dina rader. Man blir smittad av din entusiasm:)