Pages

Sunday, March 21, 2010

Bebissjukan

Det är en hel del av mina vänner just nu som väntar barn....ooohhhOOHHOOOoooo.....spännande spännande. Vi andra, vi som inte väntar barn har drabbats av en släng av bebissjukan. När man får bebissjukan blir man helt besatt av småttingar, man tycker alla barn är det sötaste man någonsin sett, man tittar avundsjukt på alla blivande mammor som stoltserar runt med stora magar och man kan inte prata om annat än bebisar. Snart börjar man väl handla bebis kläder också fastän man inte har några barn. This has got to stop! Lol

Tjing!

4 comments:

my said...

känner mig träffad...

jag pratade faktiskt inte bäbis en enda gång i går när vi snackade på skype:en - så deså! :P haha

Iofs så hängde jag med världens gulligulligaste bäääbis i rättvik hela dagen...hm.

Josefine said...

Man kan alltid köpa bebiskläder till vännerna med bebisar om det börjar klia i fingrarna... =)

Jag var likadan MÅNGA år innan jag fick Gibson. Var gång jag gick in i en klädesaffär kollade jag igenom bebisavdelningen. Nu har jag fått shoppa loss där i över ett år och konstaterar sorgligt att den tiden är över... Nu har lilla bebisen blivit en pojke som måste handla på pojkavdelningen. Snyft! En till liten bebis hade inte varit fel...

Monika said...

Hmmm, det låter som om det "rasslar i äggstockarna" på dig gumman:)Kram

shirley´s Blogg said...

hm antingen rasslar det i äggstockarna eller så har du rejäla vårkänslor inom dig !! hahahha men ta de lugnt så mamma din inte få nästa chock för de e du duktig på .. massa goa kramar..