Pages

Wednesday, July 7, 2010

En ganska tråkig dag.

Idag har det inte hänt mycket vill jag lova. Jag steg upp, gick till jobbet, jobbade och sen tog jag bussen hem till kisekatterna, vattnade i växthuset, cyklade ner till stan och handlade och nu sitter jag här och glor på tv. Det har med andra ord inte hänt någonting alls idag, inte ens på jobb hände det något. Men man ska kanske vara tacksam för det och inte klaga, för det är ju inte precis kanon grejer som har hänt när det väl har hänt något på sistone! Nä, ibland är det nog skönt när det inte händer något!

Jag får väl ta och äta lite kvällsmat och sen lägga mig tidigt. Jobbar kväll imorgon men jag måste städa lite och plocka ihop mina grejer och lite sånt, storasyster med familj kommer hem då juh och då ska vi sova i min lägenhet! :)

Tjing!

0 comments: