Pages

Monday, June 8, 2009

Inget speciellt men ändå på glatt humör!

Ja, idag är en helt vanlig dag, och inte har det hänt mycket, men ändå så är jag på det där härliga jag är glad humöret.

Steg upp klockan 8 och körde igång med tvätten!!! Tvättade i flera timmar, jag har även lagat fläskpannkaka fast med morötter och vegetariskt hamburger kött i, det blev kanon! Lille Lucas var så gosig i förmiddags och ville inget annat än kela med mamma så det gjorde vi, vi kelade och gosade och sen helt plötsligt så fick han bus i blicken och attackerade min arm.....den katten är bra knas! Men han är världens finaste kisekatt.

Bästisen och hennes man kom på en snabbvisit och jag har skypat en stund med min darling!

Nu är det jobb fram till midnatt och sen ska jag sussa sött!

Tjingeling!!

3 comments:

♥ Pernill@ said...

Hejsan du glada !!!!
Jag har tappat bort din mail...
Skicka ett mail till mig så lägger jag till dig så du kan komma in och läsa hos mig.. Jag stänger bloggen för okända en liten stund men vill ju inte tappa dig :-)
mi_ni_milo@hotmail.com

Mina ord - min vardag said...

Den fläskpannkakan ska jag prova låter gott

The Hanssons said...

fläskpannkaka utan fläsk.....ja så är det när man är vegetarian. Skadu vara det för alltid nu? ska du inte äta en endaste pastejmacka?