Pages

Monday, September 8, 2008

Lund

Sitter hemma hos Karin och Linus i deras nya lägenhet i Lund, mycket trevligt. Passar på att kolla min mail och skypa lite med Hunny Bunnyn i Usa.....nu är det bara 95 dagar kvar tills han kommer! Har resa bokad till Mallorca på fredag. Det ska bli skönt att komma härifrån lite! Jag ska åka med tre vänninor och det kommer säkert att bli jättemysigt. Ladda batterierna lite och passa på att få lite sol!! Hoppas vi iallafall! Är fortfarande sotis på storebror som är i Usa just nu och hälsar på, jag vill också! Saknar mamsen och vovvarna men nu ska jag äta chokladglass och det kommer att göra susen!!

Toodles!

1 comments:

♥ Pernill@ said...

Glass hjälper mot det mesta !!!
Jättesnyggt.
Hojta till om du behöver mer möbler..
Jag har precis kommit på att jag bhöver rensa min överfulla källare.
Databort, bäddsoffa, köksbord bla...
Jag har ju inte så långt till dig..