Pages

Saturday, July 14, 2007

Life is hard enough as it is...

Så jag fick reda på att jag inte kan söka permanent residency själv här.....jävla skit! Man har en lista med alternativ och en efter en så stryks dom sakta ut....trist...lite deprimerande kan jag tala om. Känns som att allt är lite jobbigt just nu....men det är väl bara en fas antar jag...hoppas jag för inte vill man gå igenom livet och må skit hela tiden! Where do I sign up for happiness?.......Men men....Benjamins mamma fyller år idag så jag har köpt en liten söt bukett till henne och ett helfestligt "kossa mu mu" födelsedags kort!.....jobbade idag igen....Det är himla jobbigt när alla på jobbet åker på semester samtidigt, det blir lite mycket för bara en person. Men nästa vecka så kan dom slänga sig i väggen allihopa för då är det min tur att ha semester och jag ser fram emot Tenneesse (hur stavas det nu igen?) väldigt mycket.

Ett litet ord till min käre broder borta i Europa "vad fanken gör du människa....du skriver ju aldrig på din blogga...se till att skriva en liten rad omedelbums!"

Och en kram till mamma! *kjjjjjjjjaaaaaaamm*

Toodles

0 comments: